2008

året 2008 har varit ett underbart år måste jag säga ! när jag tänker tillbaka på året som gått så hittar jag bara helt underbara minnen  ! och hela året har varit så kul :D så därför tänkte jag nu bjuda på lite bilder från året som har varit :)



balen :) flickorna i klassen !



så underbart söta !



midsommar med mina brudar !



jag och syrran innan skruvstadsparken ! ;)



härj i skruvstadsparken ;)



fotbollslägret i lysekil i våras ;) snygga var vi !



en dag hos sara ! ;)



får verkligen inte glömma bort alla stunder i sommarstugan ;) högboda <3

om jag tänker på sommaren -08 kommer jag nog alltid tänka på högboda ;)
så därför bjuder jag på lite extra bilder från festerna därifrån !



jerker som sjunger westlife ! ;) med inlevelse kan jag lova :D



det blev mycket snapsar hela sommaren ;)


 
ett av de självklara nattdoppen ;)



ibland blir det för mycket ! ;)



jag och lisa ;)



brudar ;)



dans !








nej nu får det nog räcka ;) blev en del kort !
längtar så till sommaren när jag ser det här :D
och året -09 hoppas jag blir ännu roligare än detta året :P
perfekt skulle det va !

Kommentarer
Postat av: fridah

gott nytt år ! ;)

btw, fin blogg elin .

2008-12-29 @ 14:15:03
URL: http://fridahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0