älskade helg :)

hejsan ! idag är det fredag igen , mums säger jag bara ! veckorna bara rinner iväg och jag vet inte vart tiden tar vägen egentligen ? :) imorse vaknade jag hemma hos min sötnos , och jag måste bara säga att när jag sover bredvid honom så sover jag så gott och det känns som att jag får sova 100 timmar längre ! vilket är skönt :D men sen när klockan väl ringer vill man ändå inte slita sig från sängen :P idag i skolan har vi då haft luciaträning , fast vi gick till aulan och fick ett papper bara , mer var det inte :) sen kollade vi på en teater i aulan också - julevangeliet .. och den var riktigt dålig! :( somnade nästan och precis när jag och lina hade lagt oss skönt så sätter dom på musik jättehögt så att jag höll på att få en hjärtattack ! :S

resten av dagen gick så fort så att jag inte behöver berätta om den och nu sitter jag här .. satt precis och funderade över vad jag skulle hitta på ikväll och tänkte att det blir väl en hemmakväll med idol igen :/ men precis när jag tänkte det fick jag ett sms av sara, och så var mina planer om idol helt bortblåsta ! tacktack :D blir antagligen någon fest, var linnea som hade koll på det där ;) haha , får se hur det slutar men det får ni väl veta imorn :P hoppas på det bästa iaf !

nej nu ska jag hoppa in i duschen , käka och senare får vi se var det bär iväg !?





vi ses kanske ikväll !


kyss&smek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0