dan före dopparedan !

igår blev det ju mys med jocke , kollade på Jeff Dunham fast jag va så trött så jag inte fattade ett skit :P haha , fast roligt va det ! sen efter det gick vi och la oss och jag somnade som en stock :P men vaknade ju mitt i natten av att jocke pratar i sömnen som vanligt , och jag vet ju aldrig om han är vaken eller inte:P somnade om iaf , vilket var tur för han och vaknade runt halv elva när hans mobil ringde :) då fick han pallra sig upp ur sängen själv för att åka på träning , så låg jag kvar och sov ett tag :) men efter en halvtimme kommer syrran in på rummet och rycker upp mej och frågar om jag vill följa med ut och gå i det fina vädret :P och det var klart jag hängde med ! så nu har jag precis kommit hem , vi var väl ute ca 2 timmar och hade även med oss kameran så det blev en del vackra kort som ni får se senare ;)

nu väntar jag på att mamma ska laga mat , sen ska jag och emma åka iväg till yellow sun och få lite färg ;) och denna gången ska jag va försiktig ! :D ska även köpa lite godis till ikväll för då ska hela familjen vara klistrade framför tv:n och spela bingolotto och käka gröt :D myspys! ska även få öppna en julklapp då ;) hihi

nu är ju nyårs planerna nästan fixade också ! vi ska ju bara prata ihop oss om vart vi ska vara innan men sen är det nog säkert att vi drar till folketshus i slottsbron :P hoppas bara att alla som drar dit sköter sig och har kul ! för vad är meningen med att dra till en fest och förstöra och börja bråka ?! nej sånna folk kan dra åt helvete ..




julafton imorgon också ! :) vart är snön ? :S


pussssssssss ! / miss e


Kommentarer
Postat av: sofia

det är säkert! ;)

2008-12-23 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0