hello mittbena !







kände att jag var sugen på att göra något med mitt hår och passade då på att testa mittbena ! fick faktiskt en del komplimanger om att jag passade i det + att jag såg äldre ut :) tackar ! känns ovant för mej men jag vänjer mej nog , känner mej dock ganska så mesig i mittbena men det försvinner nog med tiden ;)
vad tycker ni själva?

-

dagen förövrigt har varit slapp , gjorde inte mycket på svenskan och på engelskan tittade vi på två avsnitt av vänner .. men på matten däremot så jobbade jag och julia mycket flitigt som vanligt ;) nu har jag nyss kommit hem och är så sugen på att träna , men det blir nog inte mycket med det eftersom vi ska baka lussekatter sen ! iih , vad mysigt :P kommer nog in lite bilder från julbaket senare om ni har tur :)


nej , nu ska jag bosätta mej framför tv:n en timme
och titta på ett avsnitt av one tree hill !

vi hörs ;)

pussssssssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0