intervjuad av "Pölsa"

idag har vi pysslat med byggkillarna ! vilket var riktigt kul ;) fult bara att lärarna verkade tro att vi va tre år eller något :S " vill du ha ett litet bokmärke kanske? eller en glitterpenna? vet du hur man viker?"  hallå ? jag är faktiskt 16 år !! sen så kom ju Björn Starrin (pölsa) :D och då blev alla uppspelta och skulle fram till han och prata , sen gick han även runt vid borden när vi satt och pysslade och då kom han fram och intervjuade mej och jag bara skrattade och skämde ut mej rejält :O men sen så fick jag , julia och ludvig(?) från bygg gå upp i studion och göra en riktig intervju , så det andra klipps nog bort om jaag har tur ;) hihi .. var ju lite smått nervös så kommer inte ihåg vad jag svarade , så jag är beredd på att bli utskrattad!  och jag lovar ni lär skratta om ni ser det :D ikväll klockan 22.30 i programmet eftersnack i SVT2 !  (om ni vill se mej göra bort mej vill säga)



jag och björn ! haha , var bara tvungen ;) (ursäkta mitt ansiktsuttryck)



pyssel med bygg :P vi skulle egentligen försöka göra en barstol
men den blev misslyckad så vi sågade av den
och vips så hade vi en liten pall istället ;D
som vi skämdes över ! hahaha xD



lyckades även denna gång hamna i samma grupp som denna sötnöten ;)

-

nu snart ska jag äta mat, och sen kommer jocke :) blir att vara med han hela eftermiddagen och sen titta på mitt misslyckande i TV:n ! haha ;) och imorn ska våran klass sminka modeller på UNO hela dagen , så det blir att vara där till klockan fem imorn :P men längtar faktiskt lite , för det är så kul ! ska försöka ha med kameran denna gången och ta lite bilder :D


ha det bäst !

puss&kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0