julgranspyntning !

idag vaknade jag med en stor tennisboll i halsen och fick inte fram ett ljud :S men efter ett glas vatten gick det bättre och allt eftersom dagen gick så kände jag mej bättre och bättre , men jag vet tyvärr att något är på gång :/ bara det inte bryter ut och jag blir sjuk nu , det skulle va hemskt för det är så mycket som händer nu som jag inte vill missa !

i skolan i dag har vi pyntat julgranen i studion :D våran alldeles egna julgran , de ni ;)  den blev mycket fin , som ni ser på bilderna nedan ! så nu är det riktigt julfint hos oss , har även käkat pepparkakor i mängder :P

  


förutom att klä granen så har vi även skissat idag , och jag blev väl så gott som klar kan man säga , fast ansiktet och håret är inte klart :/ och det är det som är svårast , och händerna :P tog en bild på skissen så ni får ju se själva och avgöra om jag har lyckats? ;D den skulle ju va så lik den riktiga bilden med former och så som möjligt :P



så här blev då min skiss , vad tycks ?
blev faktiskt ganska så nöjd över den :)
om man tänker på att jag suger om jag jämför mej med de andra ! :P



så här såg den riktiga bilden ut :)
jag lyckades ju med sjalen runt armarna ganska så bra iaf ! ;)


-

vi började även med ett nytt case där vi ska läsa igenom en teaterpjäs och sedan ta in en modell och försöka skapa en av karaktärerna i pjäsen :P skit svårt men kul ! man måste ju få en klar bild i huvudet av hur man ska göra med smink och frisyrer , men jag har mina idéer :D detta blir nog efter jul , i januari skulle jag tro :P och då får jag väl försöka spana efter en passande modell till min karaktär ;) lutar nog åt en blond kille , och då passar ju brorsan alldeles utmärkt ;) eller kanske en tjej , vi får se ! :P



kisses & hugs ! / miss e


Kommentarer
Postat av: m

du var mycket duktig på att skissa :)

2008-12-04 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0