julklappshandling ;)

hejsan ! nu har jag nyss kommit hem från stan och kom faktiskt hem några hundra kronor rikare ! haha , det är inte ofta det händer :P men anledningen var att jag mötte upp viktoria i stan och fick pengar av henne som hon var skyldig mej ,  vilket passade mycket bra nu när min plånbok är ganska så tom :P käkade ju även på amigo idag , och det var supergott och de var jättetrevliga (nästan för trevliga) . Fick nästan inte fram ett ord när jag skulle beställa eftersom jag blev distraherad av hans enorma smile ;) hjälpte ju även lillbrorsan att köpa alla hans julklappar , och det blev riktigt bra ! vet ju nästan vad jag ska få också ;D hehe ..

märker ju också att jag inte har så mycket att skriva om längre när jag inte går i skolan eftersom det inte händer så mycket just nu :P och eftersom jag inte har något speciellt för mej så tänkte jag försöka bjuda på en steg-för-steg sminkning såhär före jul ;) men det uppdaterar jag ikväll isf ;) och så får jag se ifall syrran kanske stäler upp som modell , annars får ni stå ut med mitt ansikte igen ;)


vi hörs av ikväll , med ännu ett sminktips ;)


love ! / elfstrom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0