jullov!

nu är det äntligen jullov ! :D

dagen började med julavslutning i skolan med en massa folk som sjöng och så sjöng även rektorn en låt av Ulf Lundell ! ;) haha , sen så får jag ju inte glömma Desirée som vann julskinkan och fick ta emot den och två biobiljetter inför hela skolan , you go girl ! ;)

efter julavslutningen så gick vi till waynes och fikade ! satt och snackade om allt möjligt och sedan började vi spela plump :D haha , årets sista plump med klassen blev det ! sorgligt men sant .. "plumpalicious"

efter fikan så gick vi på stan och jag hittade ett par ursnygga stövlar som jag köpte ;) och köpte tillsammans med viktoria så de blev en hundring billigare ;) köpte även en julklapp till jocke som kommer bli perfekt när den är klar :D den kommer tyvärr inte hinna bli helt klar innan julafton men jag hoppas han överlever ! :P

nu har jag nyss kommit hem och ska börja julstäda mitt rum lite snabbt :P sen ska jag gå ner till vallen , där jocke är ;) och så ska vi åka skridskor , haha xD jag som är helt slut i fötterna efter att ha sprungit på stan i högklackat en hel dag :P men det funkar nog ! kvällen blir annars helt lugn för mej ;) och mysig ..

hoppas ni får ett underbart jullov ! det ska iaf jag ha :D


kisses & hugs / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0