nobeldagen !

hello people !

idag hade vi något som hette "nobeldagen" på skolan ;) och dagen gick ut på att vi skulle gå runt i olika grupper till olika stationer och göra saker som tvåorna hade hittat på ;) och stationerna bestod bland annat av att vi skulle raka ballonger, sortera skräp, kasta en boll på en knapp, sätta ut rätt namn på rätt verktyg, räkna lite matte och göra en balklänning ;) haha , skitkul var det kan jag lova , och på de flesta stationerna hade man bara två minuter på sig :) men det det gick ut på egentligen var ju att klara stationerna och då fick man en ledtråd som sedan skulle leda fram till en kändis ;) och kändisen var: selma lagerlöf ! :P

förutom stationerna så bjöds det även på underhållning i aulan av en trubadur , som jag och viktoria skrattade åt iaf ;) sen så gick det även runt en ur elevkåren utklädd i tomte i cafeterian och spelade lite musik och delade ut godis till oss ;) han hade även ett litet godisregn , haha :P + att det gick runt folk som ville att man skulle gissa vikten på julskinkan ! och det gjorde jag ju såklart :P och har jag rätt så vinner jag julskinkan :O hahaha , gud vad dom hittar på :P rolig skola har man iaf som hittar på saker att göra ;)

-

nu snart så ska jag börja laga mat åt mej och jocke :P eftersom han inte orkade laga själv så får väl jag vara lite kock en stund (som vanligt;P) sen ikväll blir det träning i "kuben" - alltså styrka som gäller ! :P skönt att äntligen få träna och kanske få bort allt onyttig deg från igår + helgens mums ;)



måste kila , magen kurrar ;)

kisses / e

Kommentarer
Postat av: lina

Heheh på ett ålderdomshem =)

2008-12-10 @ 18:45:53
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0