nyårsplaner !

hejsan ! nu har jag nyss kommit hem från natta :P var ju med josse innan det och fick se hennes nyårsoutfit , supersnyggt ! kollade lite på hockey och gick till natta :P där pratade vi om en massa saker och sen kom det lite mer folk , närmare bestämt alla vi som ska förfesta tillsammans på nyår :) bestämde en massa saker som när vi ska komma dit , men pratade mest om maten :P jag står för efterrätten iaf , sen blir det en massa smaskig mat innan det :) vi kommer lätt sitta och käka i minst två timmar då , gud vad mysigt ! citerar adde : "natta är som ett småbarn innan julafton , fast det är kanske ni med?" , ööh ja typ ! :D men det är bara kul , och vi hoppas så innerligt att det blir lyckat , just nu känns det inte som att det kan bli annat än kanon !

nej nu måste jag kila ! mina ägg är klara nu ;)

puss&kram ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0