träningsvärk :)

MALIN , JAG HAR TRÄNINGSVÄRK !  haha , träningen blev lyckad :D har mest träningsvärk i baksida lår och i rumpan men det är skönt ;) lite svårt att gå upp för trappor bara , men det går ;)

igår var jag ju med jocke :) vi satt hemma och tittade på tv typ , somnade nog bort ett tag båda två eftersom båda var totalt döda nästan ;P sen på kvällen blev det en tur till stan för att lämna passet till jonas som han hade glömt hemma :) bra snälla är vi som offrar oss så ! efter det blev det sängen direkt , och vi sov underbart och vaknade inte förrän klockan 12 idag :P då blev det upp och äta frukost och sen skjutsade han mej till yellow sun :P tänkte bli lite brun nu innan nyår (Y) efter att jag hade solat så fick jag gå hem , eftersom ingen var hemma och kunde köra mej :) men det gjorde inget , det är bara skönt med en promenad :D  nu snart så ska jag göra mej lite mat och sen ska jag ringa till dinsko och höra om skorna jag vill köpa till nyår ;) efter det ska jag ringa till josse och hitta på något med henne :) sen ikväll ska vi till natta för att prata om nyårsplanerna !




take care :)

bye !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahhahahahahhahhahah du får ta dig ett varmt bad och smörja in benen med nån smörja så blir de nog bättre ska du se ;D

2008-12-29 @ 16:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0