härliga torsdag ..

hellu ! nu har jag nyss tränat och idag gick det så himla lätt att springa kan jag lova er ! benen gick av sig själva ! och så kändes det som att jag orkade springa hur mycket som helst så jag tog en omväg för att få springa lite längre bara för att det va så skönt ;) haha , bra konstig är jag nog .. efter springningen körde vi ju styrka som vanligt och jäklar vad tränade vi kommer bli ! hihi , bra humör var jag på efter träningen men humöret sjönk ganska snabbt när jag kom hem och fick se skolkatalogen :/ eller ja , först blev jag glad :P men sen såg jag mej och då sjönk humöret till botten .. blä !

dagen förövrigt har varit helskön ! var i skolan vid nio och fick en julklapp av jenny våran mentor :D hur sött som helst va det ! ett liten ljuslykta med ett hjärta på :P och så sa hon innan vi öppnade "nu under jullovet vill jag bara att ni ska koppla av och inte tänka på skolan ett dugg ! lev bara livet ;) och använd julklappen och njut ;D" så gulligt så ;* efter julkappen gick vi ner till aulan och tittade på love actually och efter det slutade vi :) (fast måste berätta vad som hände när vi slutade) vi i stil ville ju såklart krama Jenny en sista gång innan jullovet så alla trängdes för att ge henne en kram , sedan kramade lina och victoria varandra i trappen och vips så har dom såklart snubblat ner för ett trappsteg och ligger på golvet ! xD hahahahah , gud vad jag skrattade !

efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp syrran :) eftersom vi skulle gå och titta efter julklappar .. och vet ni ? vi hittade inte en enda julklapp :P har ju bara julklappen till jocke kvar nu , så den får jag fixa imorn ! ska bli något riktigt finurligt :D haha! köpte mej iaf ett par mysiga mockavantar, ett hårband som jag kan träna i och såklart en ögonskuggspalett ;) handlar nämligen alltid smink när jag är inne i stan , vet inte varför , men det blir bara så ;) och smink kan man aldrig få för mycket av!



julklappen ;)

"tänd ett ljus, och låt det brinna ..."

-

mindre än en vecka kvar till jul nu ! iiih ..


puss och hej ! / miss  e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0