längtar till imorn !

idag vaknade jag klockan ett :O alltså för en kvart sen, så godmorgon kan jag väl säga ! usch , kan ju inte sova så här länge heller ! hela dagen försvinner ju :S men jag får skylla på att jag låg och läste cosmopolitan till klockan halv tre inatt :) idag så ska jag fixa lite inför imorn :P blir att åka och köpa en massa frukt till efterrätten imorn :P sen ska även anna komma hit och checka min nyårsoutfit , och så måste jag se vad hon säger om skorna och mina ben :O jag älskar ju skorna ! :S sen efter det så kommer min älskling hit ! måste ju såklart träffa han innan 2008 är slut :D haha ,.

men tror ni jag har kommit på några nyårlöften än eller ? nej . har idag på mej att tänka över det där riktigt ordentligt :) för imorn har jag inte någon tid i världen att tänka på det , för då blir det en massa fix hela dagen och så ska jag hjälpa till nere på strandvallen under matchen som det lär komma så många folk på :O förra året kom det över 1700 , närmare 2000 pers ! på lilla vallen ;) här ser ni några bilder ..



boltic-klacken på andra sidan :P





och här stod vi och hjälpte till ! ;)


vi får väl se om vi ses imorn ;) ?



-


puss&kram ! / elfström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0