spring awakening :)

imorse när jag vaknade mådde jag uselt , hade typ legat och svettats hela natten och när jag gick upp höll jag på att frysa ihjäl ! så jag tog på mej mjukiskläder och ett par extra sockor och åkte iväg till skolan , lite sådär halvt nyvaken :) märkte även att jag hade tagit på mej för mycket kläder när jag hade fått upp värmen igen , men hellre att det är för varm än för kallt :P mår faktiskt mycket bättre nu , och det beror nog på den min speciellt underbara klass som alltid får en på gott humör + den goda lunchen : kycklingsallad och till efterrätt en blåbärspaj med extra vaniljsås ! mahaha , jag, viktoria och desirée rullade nästan fram efter det , för vi blev sååå mätta !

på eftermiddagen var vi på spring awakening , äntligen ! har ju hört så mycket om den av anna och så ;) och den var skitbra ju ;D haha , fast lite lång :P den var ju 2 timmar och 30 minuter ;) menmen, vi fick oss allt ett gott skratt i slutet när alla andra satt och gråt , (orsaken är privat ;D) ni som inte sett teatern än borde gå och se den :) den rekommenderas starkt !

-

nu ska jag snart ta tag i mitt rum som lyckas bli en enda röra även om jag nyss städat :/ är inte så ordningssam tyvärr + att jag alltid ska pröva massa kläder och aldrig lägga tillbaka dom i garderoben igen , utan slänger dom i min fotölj istället , och där ligger nu ett helt berg :O skärpning elin elfström!

ikväll blir det träning , och då blir det att träna bort den där blåbärspajen med den extra vaniljsåsen ;) fast det blir nog bara en powerwalk för mej idag eftersom jag helst inte vill bli sjuk inför helgen .. men ändå känner jag mej mycket bättre än igår ! det beror nog på min positiva inställning ;D menmen , man vet aldrig vad viruset kan hitta på .. efter träningen ska jag nog pallra mej iväg till min pojke och sova hos honom , myspys ! :)

och vet ni ? imorn är det redan fredag och helg igen :D herregud vad fort det går :)



puss&kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0