allsvenskan ?

nu har jag nyss varit på bandy och slottsbron förlorade igen ! släppte in jätte mycket mål , så att jag inte ens kommer ihåg va matchen blev :S nej , laget är för ungt för att spela i allsvenskan ! detta laget var ju det enda de hade chans att vinna mot typ, och förlorade med så mycket ! det är nog bättre om ni spelar i div.1 något år och sedan tar nya tag !

jaja , klockan är ju ganska mycket nu men jag är faktist inte så trött :) ska nog lägga mej i sängen och titta på mamma mia som syrran har lånat med sig hem från nyängen :P har ju inte sett den än , bara sett alla låtar på youtube ;) men har ju hört att den är skitbra så då är det nog dags att se den :P

imorn blir det fullt upp hela dagen :) på morgonen har vi träning, sedan kalas för bror och efter det ska jag hitta på något med brudarna på kvällen ! hoppas att jag fixar det här nu , nästan spikat nu ;D

sa ju även förut att jag inte skulle hinna lägga upp veckans sminkning idag eller imorn heller :( eftersom jag har fullt upp imorn så ska jag verkligen försöka på söndag :P fast då ska vi ju vara i grums och sälja lotter på skyltsöndagen :)

kom dit och stöd Slottsbrons IF dam ! köper du en lott för 2 :-
har du chans att vinna en julklapp med enormt bra
innehåll :D

men iaf , uppdaterar mer på söndag !


ha det bäst !

nu ska jag lägga mej i min mysiga säng och sjunga till alla härliga mamma mia låtar ! ;)

" don't go waisting your emotions , lay all your love on me!"




goodnight my friends !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0