älskar mineral foundation !

var ju i stan förut och shoppade lite :P blev en julklapp till mamma och en till pappa , från claes olsson båda två mer säger jag inte :) köpte även födelsedagspresent till erik som fyller år på måndag :) blev ju lite saker till mej själv också som ett par jättesöta skor , ett guldarmband, örhängen, guldig ögonskugga , ögonprimer och en mineralfoundation !!! och jag är kär i den :D hur bra som helst är den och jättelätt att använda :) var lite skeptisk till mineralfoundation innan då jag trodde att det inte skulle täcka så bra , men det är lika täckande som en vanlig foundation men känns inte sådär kletig och jobbig i ansiktet :) i just love it !

ska snart åka in till stan och titta på bandy så jag hinner inte skriva så mycket mer :/ kommer nog bli lite sen med veckans sminktips så det kanske kommer efter helgen eftersom jag har så mycket att göra just nu :P men bättre sent än aldrig !

det kommer även in bilder på det jag inhandlade idag, lägger in det så fort jag kan ! :)

pusss & hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0