bandy :)

goddagens !
nu har jag nyss kommit hem från en ganska dålig bandymatch på tingvalla :/ det va ju seriepremiär för slottsbron som mötte finnspång :P och tyvärr så har vi ju inte fått tillåtelse att spola upp isen på strandvallen förän den 1:a december , så därför va matchen på tingvalla .. blev ju lite halvt borta match för oss då :( och vi förlorade med 7-2 ! dålig andra halvlek kan jag säga ! vi va bra med i första och då stod det 1-2 till finnspång , och vi hade missat en straff :( men i andra tappade dom allt ! vet inte vad som hände , nästa match får ni rycka upp er gubbar !



jaja , ganska så frusen är jag nu iaf :) även om jag hade på mig mina nya vinterkläder :) ska snart käka potatisgratäng också , mums ! och efter det kommer david hit och så ska jag klippa honom :o ja vi får se hur det går , haha ! har aldrig klippt någon förut men hur svårt kan det va egentligen ? jag brukar ju klippa lugg och så själv , och topparna borde inte vara så svåra att klippa ! :) efter det kanske jag ska färga emmas hår :P (haha, det blir en frisörsalong här) hon ska då färga mörkade slingor och mörkt under luggen typ, ja jag får lägga in en bild på resultatet om jag lyckas få det snyggt :D

nu ska jag nog bara fortsätta med att sitta vid denna dumburken och inte göra ett skit :P slapp söndag iaf om jag får säga det så :) men det är skönt de ! 


allt för mej just nu !
XX love ! / miss.e

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack, visst är den :D

2008-11-16 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0