det gick finfint ! ;)

hellu ! imorse när jag vaknade var jag inte alls nervös som jag trodde att jag skulle vara :) jag gick upp och tittade mej i spegeln och övertygade mej själv om att det kmr gå bra och att det inte finns något som kan hända:) jag lyckades nog peppa mej själv för det gick faktiskt väldigt bra ! :D jag överlevde ! ;) som ni förstår så hatar jag att hålla föredrag för en grupp , det är som att kasta sig ut för ett stup och dö nästan (nej nu överdrev jag). men det enda man kan göra är att intala sig själv att det kommer gå jättebra och att det bara är du själv som märker om du missar något eller säger fel . så vad kan hända ? nej , inget och om det gör det så överlever du ! :P

dagen fortsatte iaf bra , och det slutade med att hela klassen + susanne satt och tittade på youtube klipp på svenskalektionen :) ganska gytt ! slutade tidigt också, halv två ! så nu har man tid på sig hemma och jag har inget skolarbete att göra idag , wiho ! blir kanske att åka till gymmet och träna lite , det är ju ändå tjejkväll där så varför inte ?
och imorgon är vi lediga igen ;) eller lediga och lediga , vi ska ha hemarbete och jag lovar er jag ska verkligen plugga hela dagen imorn så att jag blir klar med det här arbetet innan nästa vecka så att jag slipper ha så mycket hängandes över mej :)


nej jag får dra mej nu ,
pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0