fest hos david ! :)

gårdagen var mycket lyckad !
och är ganska så stolt över mej själv som "fixade" festen :D
tjatade ju hål i huvet på david tills han sa ja :P
+ att jag lovade honom en sak som jag höll ;)
måste säga tack till alla er som var där , och det måste göras om !

nu bjuder jag på några härliga bilder ! :D




jag och min partypingla !



älskar er brudar ! har alltid roligt med er <3



DAVID MALMGREN ! tack än en gång för festen :)
+ att du är så himla söt ! ;D (anna vet vad jag menar)



älskar dej gumman ! vi föralltid <3



här skakas det rumpor i davids vardagsrum ;) hihi



david och anna ! ni gjorde min kväll underbar :D så klockrena !


-



kvällens partylåt : poker face - lady gaga

" can't read my, can't read my
no he can't read my poker face ! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0