fotboll igen :D

igårkväll blev det träning på gymmet vilket resulterade i träningsvärk idag ! :P mycket skönt med träningsvärk faktiskt fast hoppas det tränas bort ikväll :P fotbollsträningarna börjar ju idag och vi ska nu träna tre gånger i veckan under försäsongen :D fast för mej och emma blir det fyra träningar i veckan eftersom vi ska träna på gymmet på tisdagar också ;) mums ! inför sommaren 09 säger jag bara :P hihi , då lär jag va vältränad (hoppas jag iaf) . är ju vältränad inför en ny säsong i div 4 också ! ;D sugen på fotboll är jag också :)

dagen idag har bestått av pluggande ,. håller ju på med ett arbete i hantverksorienteringen :P vi ska göra ett arbete om ett yrke , och jag har valt makeupartist och nu ska jag hitta historiken om det yrket också , och det är svårt! jag försökte mej ju på att baka förut också , skulle göra drömtårta eftersom jag tycker det är så gott ! men min drömtårta blev allt annat än god kan jag säga er :S den smakade smör ! usch och blä :S

nej nu blir det back to work ;) har som mål att bli klar med uppgiften några dagar innan den ska va inlämnad och då får jag nog fortsätta nu ;)

have a nice day ;)
love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0