gud är emot mig !!

idag kan jag bara säga er att jag tror hela världen är emot mej! vaknade som vanligt och allt gick superbra tills jag skulle till bussen .. jag känner i jackfickan efter busskortet och kommer på att det ligger i plånboken, så då börjar ju rota i väskan efter plånboken och kommer ihåg att den ligger ju i emmas väska och den har hon med sig till andreas :S shit , panik fick jag då eftersom jag inte hade några pengar att ta mej in till skolan med heller .. så jag ringer till emma och säger att hon måste komma med busskortet eftersom bussen går om fem minuter :O och jag var nära på att få ett utbrott kan jag lova er och då säger emma: "nej , jag orkar inte , skit samma .." och så lägger hon på i örat på mej ! då brast det helt för mej ! jag skrek och kastade allt jag hade i händerna och därmed min älskade mobil :( och rakt i stengolvet flög den och gick i tusen bitar ..  och jag tänkte fan , vad har jag gjort nu då ? paniken steg inom mej och jag fick sån ångest för att jag hade kastat den .., började ju nästan gråta ! jag kunde bara inte hantera ilskan just den sekunden utan allt bara brast för mej :S måste lära mej att andas i sånna situationer,.

men när jag väl fick busskortet så tog jag nästa buss in till stan och eftersom jag hade missat bowlingen på idrotten redan så följde jag med julia svensson hem och så satt vi där och tittade på MTV och pratade .. men så ringer ju jenny , våran lärare ! och vet ni vad hon säger ? " jo bara så ni vet så är lektionen inställd sen så ni har inga lektioner idag"
då tänkte jag, - VAD FAN SÄGER DU !? ah , nu har jag stressat , fått panik , åkt in till stan och gjort sönder min mobil i onödan ! surt va det iaf ,. så då var det bara att sätta sig på bussen hem igen !

så nu sitter jag här och är sur ! fast det värsta har lagt sig nu och jag skrattar nästan åt det, för jävlar vad komiskt det är ? men så fort jag tänker på min kära mobil så är det inte lika kul igen :( fan , vad klantig jag är ! så nu måste jag köpa en ny mobil och det är jag inte så sugen på .. för pengarna kan man ju lägga på något vettigare ? fast jag klarar mej ju inte utan mobil heller så :(

det kommer nog ta ett tag att komma över det här ! :( men jag har ju dansen att se fram emot ikväll iaf , fast just nu är jag rädd att det också ska skita sig för mej :S hoppas det går bra , för förra gången blev jag bara yr av all koreografi som lades ihop och ändrades :S

aja , det var väl allt jag hade just nu :P var bara tvungen att få ur mej det !
hoppas ni får en bättre dag än mej !
puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

ehm, så sa jag inte då men... ;O

2008-11-11 @ 22:28:00
URL: http://emmaelfstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

öh , jo det gjorde du ! näst intill iaf :P

2008-11-12 @ 12:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0