hejsan ! :)

jag känner att jag är en ganska fullbokad människa just för stunden :P imorse när jag vaknade så åkte jag direkt till gymmet och tränade ;) det var faktiskt riktigt skönt att röra på sig så där direkt på morgonen :P sen åkte jag hem och duschade och lagade mat ; det blev potatisklyftor , korv och sås :P mums! sen var det bara göra sig iordning .. blev en snabb makeup och efter det satte jag mej framför den här dumburken och försökte plugga lite nu det sista :) lånade en bok utav viktoria igår så jag låg och läste den och fick lite fakta som lag la till i arbetet nu :P men jag är ju så gott som nöjd med det jag har gjort , det blir ju iaf godkänt :)

nu snart ska jag ta på mig kläder och åka in till stan för att leta efter en efterlängtad vinterjacka :P hoppas att det finns en sån jag vill ha nu :) och nu har jag helt bytt åsikt om vilken färg jag vill ha :D haha, det blir nog en grön eftersom jag provade emmas röda jacka och insåg att det verkligen inte var min färg ! jag kanske hittar mössa, vantar och halsduk på samma gång :P hoppas det ! det blir synd om min lilla plånbok idag , sånt som svider lite :( menmen :) fast egentligen ska jag ju in till stan för en annan grej ;) ska till blue moon bar klockan halv åtta och kolla på en visning som wella har , dom ska klippa olika frisyrer och visa vad som är inne nu i höst och så :P har ju fått en uppgift av skolan att kolla efter en speciell stil också :P

har ju även redan blivit bokad av två som vill at jag ska göra balmakeup på dom , till studenten och så :) iiiiih , vad kul ! :D kanske blir en och annan frisyr också :P får se hur mycket vi har lärt oss tills då !

nu måste jag kila :)
take care !

/ e



ps. nästa vecka försvinner en liten bit av håret också :S emelie har fått äran att få göra jobbet ;)
(blir bara topparna men ändå:P)


Kommentarer
Postat av: Emma

jag hoppas jag är en av dom bokade?

2008-11-11 @ 22:26:27
URL: http://emmaelfstrom.blogg.se/
Postat av: elin

ja det är du :) du kan vara lugn ;)

2008-11-12 @ 12:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0