kall söndag !

förutom dansuppvisningen imorse så har jag även varit en trogen supporter och tittat på bandy ! :) slottsbrons u19 lag tror jag det va som spelade :P och dom förlorade ju tyvärr :( men min målvakt fick vara utespelare idag, hihi ! usch ,det är även riktigt kallt nu också :S höll på att frysa tårna av mej , jag lovar de domnade bort helt ! kändes inte som om jag hade några tår där ett tag :S men nu är dom tinade och på plats iaf :P nej , sista dagen på helgen och ännu en skolvecka väntar mej .. bara att börja om på nya tag :P fast vad gör det ? har så roligt i skolan ändå så det gör inget ;) veckorna bara flyter på !

nej nu ska jag dra iväg och titta på en film !

over and out !
/ e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0