kläderna !


detta var då jackan jag köpte :P jag vet att jag sa att jag skulle köpa en grön och absolut inte svart :P men bara så ni vet så finns det inte en enda grön jacka i hela karlstad , iaf inte i den modellen jag vill ha :P så då tänkte jag att jag köper en svart och satsar på någon rolig färg på mössan och halsduken ;) köpte den på stadium för 1299:-



köpte även en skjorta från vila som det var halva priset på ! och det va skitsnygg , blev kär i den :P kostade då 199:- , sen köpte jag en vit tunika från gina , kostade 149:- :) och sen köpte jag två nagellack och en toner för mitt lilla ansikte ;)



älskar färgen på mössan och halsduken jag köpte :P både mössan och halsduken kommer från HM :)



köpte denna mössan också , bara för att ha en som är lite varmare och så var den svart och passar till allt ;) också från HM ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0