mätt och belåten :)

hejsan ! nu har jag nyss kommit från gymmet ! :) mycket härligt och mycket folk kan jag lova er ! är ju alltid fullproppat på tisdagar då det är tjejstyrka men det är ganska mysigt , blir ju en härlig stämning där inne då :) funderar starkt på att köpa en pilatesboll också för det finns ju jättemånga bra och roliga övningar att göra med den :P vill ju också köpa en balansbräda och ett gummiband så har man ett komplett träningskit ;) mätt är jag nu också , har proppat i mej en massa proteiner :P närmare bestämt så kokade jag tre ägg till mej själv + mackor och oboy :) ska trycka i mej en kiwi också :P mumsigt det !

nu snart ska jag hoppa in i duschen :P ska väl raka benen och göra en helkroppspeeling också , det är ganska välbehövligt ! och efter det måste jag fixa mina naglar , vill ju försöka få dom så långa , hårda och välfilade som dom var i somras ;) hehe , men efter att jag klippte av dom så har det varit lite kämpigt med det , men jag är en bit på väg nu iaf :)



my lovely nails ! ;)




uppdaterat: känner mej mycket ren och fräsch nu !
blev lite hårinpackning och grejs också ;)
nej nu ska jag hoppa i mina mysiga ulltofflor
och lägga mej under täcket och mysa !

goodnight my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0