myslördag !

hejsan ! lördag idag och det känns underbart :) morgonen bestod av två timmars hård fotbollsträning ;) började med att springa några kilometer med bra tempo , sedan gick vi in i "kuben" och körde styrka ! :) herregud vad jag älskar att träna ! börjar bli lite träningsnarkoman :S hehe :P

efter träningen blev det en snabbdusch och när vi kom hem kom dom som var intresserade av vårat hus och så tittade dom på våran skorsten ;P dom hade även med sig sin dotter , johanna hette hon :) hur söt som helst och allt annat än blyg ! ;D fick gå runt med henne i huset och sen följde jag med henne ut så fick hon visa mej att hon kunde klättra i träd ;D naw ,vad söt unge ;) och vet ni vad dom sa ? att dom var jätteintresserade och skulle höra av sig :D iiiiih ! kanske blir aktuellt med flytt snart då :P

även denna kvällen blir det lugnt :P och just nu ser det ut som att det blir mys med jocke ;D härligt ! men jag är ju fortfarande jättesugen på att dra ut men det finns inget att dra till denna helgen heller , så då får min smaskiga dricka ligga och vänta tills nästa helg innan den blir uppdrucken ;)



det var allt för mej just nu :P

hör av mej om något kul dyker upp ;)

take care ;D
/ bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0