RESULTATET AV KLIPPNINGEN!

klippte ju brorsan förut och här ser ni resultatet ! :)
(det var andra gången jag klipper någon)



 så här såg han ut innan jag klippte honom , riktigt långhårig !

   

så här blev resultatet efter ! det blev mycket kortare i nacken , det syns inte på före bilden men han hade jätte långt ! så det tog vi bort och klippte bort den där hemska snedluggen också ;) och erik blev mycket nöjd ! det är ju det som är det viktigaste , så nu är jag hans frisör hädanefter :P


har ju bara klippt killar än så länge och det har gått bra, båda har blivit nöjda ! :) bara säga till om någon vill klippa topparna ? ( för det är bara det jag klipper än så länge) , ni gör det gratis och på egen risk ;) hihi , fast ni kan vara lugna , för ni ser ju att det inte ser hemskt ut på bilderna så :P


uppdaterar er snart med bilder på emmas hår som jag har färgat också :P ha det bra så länge !

Kommentarer
Postat av: victoria

de blev riktigt bra :) du kan få klippa mig ;P

2008-11-21 @ 21:20:23
Postat av: jessica

får ni klippa i skolan? :D

2008-11-23 @ 17:56:03
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: tina

asså elin din jävel, du har verkligen talang när det gäller, smink o hår o sånt! du är vääldigt duktig! =D

2008-11-25 @ 01:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0