ring!?

gaaaaah !

väntar på att min sötnos ska ringa någon gång !
han är så dryg och så snygg ;D mahaha
minminmin <3

-

under tiden så har jag lust att skriva några rader till två mycket otrevliga små pojkar i grums :)

hoppas ni är nöjda nu när ni försökte sprida ut ett falskt rykte ! men som ni ser så funkade det ju tyvärr inte och ni får fler folk emot er än vad jag får :P det är ni som försöker med något omöjligt , så lägg ner ? ni tror att jag vill ha uppmärksamhet bara för att jag skriver om er och inför folk , men icke ! jag vill bara att ni ska inse att ni inte kommer någon vart med det här! det märkte väl en av er idag kanske ? hahahahah , jävlar vad jag skrattade när jag fick höra det xD " vadå jag skrev ju bara ho** , jag menade ju inte hora ?"  vadå korkad?! jag håller med simon , sandlådenivå är det på er , så spotta ut tummen ur mun och väx upp !



love me or hate me , it's your choice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0