skola igen :)

idag är det första dagen efter lovet och dagen började inte så bra .. hade ju glömt att byta lapp på busskortet så den sura busschauffören tvingade mej att betala för att jag skulle få åka med och då blev jag sur :( fast resten av dagen fixade det sig :) första lektionen idag var idrott och då hade vi fritt val så då gick jag in i gymmet och tränade lite :P och såklart så hamnade ju stilarna i ett och samma rum och då blev det inte mycket träning längre , ha ! det blv tillslut så att vi hamnade i en ring på golvet och satt och pratade istället , hihi :) men vi hade ju faktiskt inte sett varandra på en vecka så det behövdes :D

efter idrotten åkte vi till skolan , ( slapp betala , haha ) hade världens längsta matrast och då spelade vi kort , SKRÄLL!! sen efter det hade vi yrkesämnen och rullade hår på spolar och efter det toperade vi håret och gjorde en frisyr av det :) det gick väl ganska bra att rulla håret , för det va ju lätt men toperingen blir aldrig bra för mej :( ujujuj, måste träna på det !

efter skolan så blev det en liten kort promenad eftersom jag inte fick gå in i huset när vi hade visning , men när jag väl fick gå in så satte jag mej framför datorn och fixade lite med powerpointpresentationen och sedan ställde jag mej framför spegeln och övade på min muntliga presentation och det känns ganska bra nu ,. fast jag kommer nog va bajsnervös imorn ändå :S


nej nu ska jag dra mej och äta något ! ska dansa ikväll också :)
men sköt om er  , pussss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0