snösnösnö !

yes ! äntligen snö och vinter :D härligt ! eller ja, härligt och härligt ? om det bara kunde sluta blåsa så skulle det varit perfekt :) nu hoppas jag verkligen att snön och kylan håller i sig så att det inte julafton blir en flopp med slask och regn detta året med :( och vet ni ? det är ju bara fyra veckor kvar till jul ! ;D ojojoj , har inte börjat handla några julklappar än : S så då kanske det blir en liten shopping runda till fredagen ;) och då ska jag försöka att baaara köpa julklappar ! brukar ju inte gå så bra för mej det där :/ får ju världens shoppingsug och blir kär i alla kläder jag ser och måste bara köpa med dom hem :P hehe , men egentligen så skadar det inte med lite extra kläder i garderoben, det är ju bara plånboken som blir lidande..

-

morgonen idag började mysigt ! hade idrott och kämpade i gymmet :) tränade på crosstrainern och cyklade tills jag var svettig och go ;) riktigt skönt sen blev det lite snack med brudarna och efter det körde jag och viktoria stegen :D haha , va ju hur längesen som helst som man trixade iaf , men kul va det ! bra sugen på fotboll är jag också , och tur som det är så har vi snart träningsmatch mot värmskog i v-bro hallen :) däng blir det då ! ( hoppas jag ) haha :)

förövrigt har dagen idag bara gått ut på att ta reda på vilka färger vi har i ansiktet och på ögonen mm. Har även tagit reda på vilka årstider vi är , jag är en höst ! fast det visste jag redan :) alla i hvstil har nog även fått stötar så att det räcker och blir över ;) hade ju på oss statiska vita skynken , och det var som att ta i ett elektriskt staket ! fick stötar i fingrarna , benen , nacken ! ja gud vet vart vi fick alla stötar egentligen ;P ikväll ska jag iaf dansa igen ! och det ska bli riktigt kul :) hoppas vi kör extra styrka idag också , är mycket sugen på att träna ska ni veta ! ska bli body builder när jag blir stor (a) hihi


got to go now ;) bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0