fredag :)

vilket dumhuvud som hade sagt till oss att vi slutade tre idag iaf ! haha :) vi va ju på hälsomässan i tingvallahallarna och där fick vi en uppgift som tog en halvtimme och sen så fick vi sluta :D hehe .. uppgiften var iaf att ta reda på fakta om ett företag och fråg vad deras affärsidé var och på vilket sätt det påverkade hälsan :P vi jobbade då två och två och jag fick jobba med ida :) vi gick och pratade med en massör och så fick ida massage :P hehe .. först sa han åt mej att ta av mej på överkroppen och så ckulle jag knäppa upp BH:n när jag låg på britsen , och jag bara aldrig ! :S det är ju fullt med folk här :O så då fick ida massage istället men hon behövde visst inte ta av sig som tur va :P

nu har jag iaf preis kommit hem och börjar bli lite smått rastlös :( usch , kvällen blir väl , som jag berättade i förra inlägget, tråkig som vanligt :( är ju så sugen på att dra ut någonstans men alla tränar ju och så finns det ingenstans att dra eftersom jag är så liiiten :( vill ju också vara 18! avundsjuk jag är på er som är det ..

blir väl att pilla på min lilla docka ikväll kanske ! :) lånade ju en docka från skolan igår och kämpade med mej dockan , ett stativ och sminkboxen på samma gång , puh ! det var ansträngade och man drog till sig ganska så många blickar när man går med ett huvud mitt i stan , ha ! :D försökte mej ju på en frisyr igår , och så här blev den :

   

frisyren är lite risig eftersom det var gammal spray i tyvärr :) ett litet försök av mej , men det är bara att öva vidare !

-





nej nu ska jag försöka göra något vettigt av dagen! hör av er om ni vill hitta på ngt ;)

kisses and hugs!
/ e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0