smart idé ! :D

hejsan !

mitt humör är på topp idag med :) vaknade med min underbaraste bredvid mej och fick åka bil till skolan idag (Y) tyvärr var jag ju livrädd för att sladda ner i ett dike menmen :S väl i skolan började vi med att läsa , är faktiskt riktigt skönt att läsa böcker ska ni veta ! ska nog låna hem en hög och läsa på kvällarna innan jag går och lägger mej :) läste ju böcker som en idiot när jag var mindre men nu på senare tid har det blivit dåligt med det :( efter att vi hade läst en halvtimme så började vi ju med den muntliga redovisningen. Jag redovisade om makeupartistens historia och det gick faktiskt riktigt bra om man tänker på att jag skrev ut papprena på kvällen och läste igenom vad jag skulle säga precis innan jag skulle redovisa .. men vet ni ? när jag gjorde på det sättet så blev det faktiskt lite roligare och inte så jobbigt :) nervositeten för att prata inför folk börjar släppa ! :D

skoldagen slutade halv fyra och då var det bara åka hem , käka och sticka ner till träningen :) vi sprang ju till grums idag , och usch vilka backar vi sprang i !  men skönt var det efteråt kan jag lova :) hade även lite styrka efter löpningen så nu känner man sig riktigt tränad och fräsch ;D

har fått en idé med detta bloggandet också ;) eller jag kan väl tacka emmas klasskamrat som kom med idén ! hehe , hade tänkt lite på det innan , men inte så mycket :P men idén är iaf att börja lägga ut veckans sminktips , elller skönhetstips :) eftersom jag älskar att sminka så skulle det vara jättekul ! och ni som läser kan ju också ta del av det och få inspiration :D så varje fredag ka jag försöka att lägga upp något tips , eller visa hur man gör en sminkning steg för steg , ungefär så som jag gjorde med sotade ögon :D vad ni tycker om den idén ?

-



bilden är från hälsomässan i tingvallahallarna förra fredagen :)
Ida får på bilden massage av han vi gick och pratade med !


skulle inte vara några fel i världen att få massage nu :) men blir nog inget med det nu eftersom jag inte får något sällskap inatt :( imorn blir det iaf en lugn dag , som alla andra fredagar you know ! men har matteprov imorn också , så får hoppas på det bästa där och sen efter skolan blir det nog färgning av emmas hår igen och så ska jag klippa erik också ! :) får se ifall jag lyckas få frisyren han vill ha ! :)


ska kila nu, men ni hör mer av mej imorn !
kisses :*




Kommentarer
Postat av: Malin

YEY, min idé. Men du verkar vara grytm duktigt så jag tycker att det är en sjukt bra idé! (kanske för att den är min) ;D haha

2008-11-21 @ 07:46:49
URL: http://beng.blogg.se/
Postat av: elin

ja du , tack så jättemycket för idén ! :D

2008-11-21 @ 09:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0