uppdatering :)

hejsan !

blev ingen uppdatering efter föreningsfesten i lördags tyvärr .. hade för mycket att göra och så krånglade datorn :P så då får jag berätta lite idag istället :) det började med lite "förfest" (om man kan kalla det så) hemma hos mej .. vi satt några tjejer hemma hos mej och pratade :) och klockan sju så drog vi oss bort mot folkets hus där det bjöds på mat och efter det var det prisutdelning , eftersom det va fotbollsavslutning också :) jag fick ju faktiskt ett pris, träningspriset närmare bestämt :D för att jag hade tränat bäst under hela året och även varit med på flest matcher :) mycket duktigt av mej (Y)

senare på kvällen så kom det en trubadur och började spela för oss och då var det bara att börja släppa loss ;) hehe . jag hade det jättekul kan jag lova er , synd bara att inte alla andra hade lika kul .. men det blir ju så roligt som man gör det ? :) måste tacka dom som arrangerade festen ! ;D det blev riktigt lyckat :) och sist men inte minst så måste jag bara säga tack till alla underbara brudar i Slottsbrons IF dam ! <3 ni är bäst !



jag och mitt pris ! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0