studiebesök på spinneriet :)

hellu ! idag har klassen varit på spinneriet , alltså teatern i stan , lilla scenen ni vet :) och det var mycket intressant ! inte så kul när de pratade om dekoren och så , men när vi kom till peruk & smink blev det roligare ;) ska skriva om det imorn i våran webbtidning kreativ :P men det roligaste på spinneriet var nog klädgarderoben ! ni kan nog inte föreställa er hur mycket kläder det fanns :O och hattar och skor ! vi va där i nästan 40 minuter och sprang runt och tittade på kläderna , men framförallt provade alla tusen olika hattar :) fanns allt från ridhjälmar med fjädrar till stora, höga hattar med blommor :) det kommer ett repotage om det i kreativ , ( våran egna webbtidning ) + mycket bilder kan jag lova ;) följ länken nedan så kommer ni direkt till tidningen och får läsa olika repotage om vad vi gör för skoj på programmen stil, hälsa & image + inredning ! :D

webbtidningen kreativ : http://webnews.textalk.com/kreativ/





















har även varit mycket onyttig idag :S vi gottade oss med pizza på lunchen och efter det gick vi ju världens sockersug och sprang in på nöjesbutiken och köpte lite godis , ajjabajja ! :P det blir att träna bort det senare :) vi har även börjat med en ny kurs nu , som heter bild och form :) då skulle vi ta en helkroppsbild i en tidning eller bok och skissa av den ! shit vad svårt :S va ju skit svårt at göra alla skuggningar i kläderna och så :P men det fixar sig nog .. hela våran klass har även blivit tillfrågade att vara med i luciatåget i skolan , och det är såklart att alla ställer upp ! :D sånt tycker jag är så kul och framförallt mysigt :P det hör till lucia helt enkelt ;)

min snutt kom ju förbi mej en snabbis innan träningen också och kollade one three hill med mej ! ;) han kommer nog hit och spenderar natten med mej inatt också ! myspys :D

nej nu ska jag dra mej , och så ska jag nog ta mej en mumsig kiwi , haha käkar kiwi hela tiden tror jag !

have a nice day !

love ! / miss. elfstrom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0