mormors dag :)

godmorgon får jag väl säga eftersom jag nästan nyss har vaknat :P gårdagen är mycket uppskattad från min del även om det kanske kunde ha varit skönt med mat och lite tjejsnack så blev det riktigt kul ändå ! :D och annas masker får nog ett extra plus ! haha , även ifall vi hade sett dom fler gånger så blev vi lika rädda så fort ngn satte på sig dom ! :)

blev även än en gång mycket förvånad över hur lätt saker sprider sig i grums .. jag som har försökt vara diskret och så märker jag att jag inte lyckats med det :P att folk som man inte hade en tanke på visste :) haha .. tur iaf att dom närmsta förstår mej :P det trodde jag faktiskt inte , men det va skönt iaf :)

-

idag ska jag åka till mormor , eftersom hon har fyllt år .. grattis till henne ! :D kontakten är ju inte den bästa tyvärr så det är inte det roligaste att åka upp till sunne precis :/ men vad gör man inte för familjen ?

får lite smått panik över skolan nu också , har inte börjat med svenskaredovisningen än :) fast som tur är vet jag hur jag ska ha det :) blir även lite ledsen på mej själv också att jag inte har tränat ngt :( har ju inte hunnit eftersom jag har jobbat , men det är ju ingen ursäkt .. skönt att fotbollsträningarna drar igång nästa vecka (Y) vi ska ju träna tre dagar i veckan nu under försäsongen vilket jag blev jätteglad över att höra ! :D eftersom jag inte har ngt annat att hålla på med så passar det perfekt :)


nej nu ska jag börja laga lite mat till mej och brorsan :P vi hörs !
pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0