fredag

sitter i skolan nu och har datakunskap ... och det är drygt , för det finns ingen drygare människa än rolf ! jag ska försöka ta tag i att göra en powerpoint presentation och då kan jag vara smart att göra en presentation om Tyra Banks eftersom jag ska göra ett arbete om henne i svenskan :) efter datan kan jag lova er att det blir plump på matrasten för vi har inte spelat det på flera veckor känns det som , haha ! och efter det har vi matte med världens skönaste människa - Eva Bennis ! hihi , efter det får jag åka hem till min kära pappa eftersom vi inte får vara hemma eftersom vi har visning klockan två :P ( hoppas inte dom tittar under min säng , för kan lova att jag missat ngn dammtuss :S )

är sugen på att dra till gymmet sen också eftersom jag inte har något bättre för mej att göra ändå .. ska försöka göra klart G-uppgiften i arbetet också så att jag har ngt gjort , så att jag slipper plugga så mycket på lovet :(

men imorn kanske vi ska dra ihop några tjejer och ha tjejkväll om vi har någonstans att vara :) hoppas det för vill hitta på ngt :P längtar även mycket till nästa helg då det är fotbollsavslutning/föreningsfest i folkets hus :) och det är även på självaste halloween också så det blir ingen utklädnad för mej i år , höhö - synd där anna !

nej nu ska jag dra mej och vara lite mer aktiv på lektionen ! hör kanske av mej senare ! / pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0