hejsan!



inte skrivit på ett tag nu men man kan säga att jag har haft fullt upp :P idag va väl inte den bästa dagen i mitt liv , kanske den långsammaste .. har bara haft jobbiga lektioner , alltså inget yrkesämne :( och idag hade vi även hälsopedagogik inlagt i tre timmar så vi slutade klockan fem idag , puh ! ganska så jobbigt :S men man lär sig i alla fall mycket då .. idag pratade vi mycket om kost och frukost med mera .. och en sak som jag verkligen inte visste var att man inte ska värma mat eller något i micron för då förstör microvågorna all näring och bra ämnen i maten så att den inte ger något typ :S helkonstigt men så va det tydligen ..

egentligen är hälsopedagogiken hemsk! pratar om hur nyttig man ska va och vad man ska äta och inte äta . och så hör man alla andra säga att dom äter så nyttigt och bla bla .. sen sitter man själv där och smaskar på en underbart god chokladkaka och känner sig fet :( usch , hemska tankar kommer ju upp .. jag får väl försöka ta tag i det här nu och minska lite på sötsakerna , fast helt utan dom kan jag inte vara .. måste ta tag i träningen också ! usch , har inte rört på mej sen i söndags då det blev en springtur/promenad med josefine :) men idag har jag tyvärr inte tid så då får det bli imogon , för då har jag äntligen tid ! :D, idag måste jag plugga inför provet jag har imorgon :S blä .. har prov på huden och jag kan väl det ganska bra i alla fall , det är synd bara att jag alltid ska ha så höga krav på mej själv ..

nu kila och återgå till provet .. ska bara tillägga att jag snart ska uppdatera bloggen lite bättre och typ designa den själv :P

/ ha det bra så länge ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0