klädångest ?

hejsan ! nu har jag nyss kommit hem från mormor .. det blev en massa kakor och godsaker ;P och när man var proppmätt kommer hon in med en stor godistårta som man fick trycka ner ! ujujuj ,. och inte nog med det ! på vägen hem stannade vi på godispalatset och köpte godis , och såklart var ju jag tvungen att köpa lite jag med ! så jag känner mej bara en aning tjock nu !  och jag måste tyvärr erkänna att jag inte har hållt mitt godislöfte under lovet ! fy skäms :( jag vet .. men jag kan nästa slå vad om att ingen annan klarade det heller ;) så det borde räknas bort eftersom det har varit lov (a)

kvällen är oplanerad för mej ! skulle kunna följa med emma in till stan och titta på bandy , men jag känner att jag inte har så stor lust att stå och frysa häcken av mej :S har ju inte köpt ngt vinterjacka än heller så det lär bli kallt .. och på tal om vinterjacka så fick jag reda på att min lön kommer den 12:e och då ni ! då blir det att köpa en riktigt mysig och varm vinterjacka :D vet tyvärr inte vilken färg jag vill ha .. jag va inne på att köpa en beige men den enda jag hittade så ut att va vit och lortig bara :S kanske blir en röd istället ? fast känns som att alla har en röd jacka och det är inge kul att ha samma som alla andra :P jaja , får väl se ;)

får beslutsångest över vad jag ska ha på mej på föreningsfesten imorn också :S jag vill så gärna ha det grå spetslinnet jag köpte , för det är ursnyggt med spets ! men sen så köpte jag ju en svart klänning också . ( finns på bild i förra inlägget ) den svarta klänningen känns mer festlig , för linnet är en aning tråkigt faktiskt men ändå snyggt :P

aja , nu ska jag nog sätta mej med lite skolarbete :)


vi hörs imorn !

bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0