måndag

hejsan , idag är det måndag , första dagen på veckan vilket innebar skola .. började halv tio med idrott som jag tyvärr inte kunde var med på eftersom jag vrickade foten igår på matchen så den är lite svullen nu :( och så är jag lite förkyld .. så då tog jag det lugnt :P efter idrotten tog vi bussen till skolan och käkade lite lunch , inte den godaste lunchen men :( sen lånade vi nyckeln av jenny och gick upp till studion :) där sminkade jag mej och plattade håret :P satt även och speglade mej hur länge som helst eftersom jag klippte lugg igår och är väldigt ovan , märkte även då att den va någon millimeter för lång ;) hihi .. sen började vi med yrkesämnet :) och på dagens schema stod schamponering :P så först gick jenny igenom hur man skulle göra och massa olika massager för huvudet och sen fick vi schamponera varandra :P sen var dagen slut och som tur var så fick jag åka bil hem idag .. snälla andreas kom ihåg och fråga ifall jag och linnea skulle åka med och det gjorde vi ju såklart ! :)

nu sitter jag här och ska snart sätta mej framför tv:n och titta på ett avsnitt av one tree hill :P sen blir det lugnt och klockan 8 blir det dans :P fast kan ju tyvärr inte vara med pga min fot :(

så här blev då luggen , vad tycks ?             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0