Älskar att träna

Gud vad glad man blir efter att man har tränat! Ni som inte vet det borde testa. Är du hängig och inte har lust med något så är ett träningspass det bästa för att bli uppiggad! Man känner sig båda duktig och gladare efteråt. Det roligaste är ju att träna i grupp, eller med någon så att man har någon att prata med. Så därför älskar jag att ha fotbollsträningar! Visst, det är ju inte bara därför men en stor del av varför jag spelar fotboll är sammanhållningen i laget! Jag vet inte om det är så många lag som har det som oss! Jag har nog seriöst aldrig varit på en träning där vi är sura och klagar på varandra utan hela tiden är vi positiva och är det någon som är sur så piggar vi upp henne så att hon också blir lika positiv! Underbart :)

Det känns även lättare och lättare för varje gång även om jag har hållt igång hela vintern. Så om det blir lättare och lättare, så måste det ju vara superenkelt i slutet av säsongen. Det låter väl logiskt? haha, gud vad jag pladdrar på.. Nej men träningar är underbara , hoppas att fler än jag har upptäckt det! Man tränar ju inte för att hålla sig i form bara, nej man tränar för att det är kul!

Kika gärna in på Slottsbrons IF nya hemsida också! Ett riktigt upplyft ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0