första skoldagen efter lovet

Nu är jag äntligen klar med stressarbetet! Det känns skönt. Skickade iväg det till Jenny för någon sekund sedan så nu är det ur världen. Deadline var imorgon på eftermiddagen så jag skickade till och med in det ett helt dygn för tidigt! Duktigt av mig. Jag blir så lättad och glad när jag är klar, riktigt stolt över mig själv! haha..

Skoldagen idag har faktiskt varit lite annorlunda. Har förberett inför skolforum som är på onsdag och torsdag och på grund av det blev det lite tjaffs. Men båda sidorna var faktiskt lite fula och vägrade samarbeta. Helt olika åsikter kan göra mycket. Jag fick i alla fall lite underhållning medan vissa fick sin dag halvt förstörd.. Nej usch vad skadeglad jag låter nu, inte meningen! Kan ju även berätta att på grund av skolforumet så är jag ledig på onsdag. Vi har blivit indelade i olika grupper eftersom alla inte kan vara där samtidigt och då fick jag vara där på torsdag förmiddag och kväll och då innebär det att jag blir ledig på onsdag. Hur skönt ? Ett minus är ju att jag missar sovmorgonen på fredagen eftersom vi måste städa, men vad gör det när man får en hel dag ledigt istället!

 

Nu ska jag fortsätta att njuta av mitt färdiga arbete och vänta in kvällen då det blir dans! Ha det bäst, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0