fullspäckad dag

Hej! Nu har jag tid att blogga igen. Dagen har varit fullspäckad och mycket rolig. Skolan var som vanligt fram till lunch, men efter lunch fick vi en uppgift att gå ut och gå en kvart och på den kvarten skulle vi hitta två färger från naturen som vi sedan skulle ta med in och göra en sminkning av.. Det var jättekul och alla hade så bra fantasi! Efter skolan var jag med Jocke och lagade lite mat och tittade på tv, sedan klockan sex var det dags för träning.. Och träningen var jättekul tyckte jag.. Visst det var en lite lättare träning med mest spel, skott och teknik, men det är alltid kul! Efter träningen så var det bara att skynda sig och gå upp till pappa och äta pizza, titta på hockey och fira honom.. Han fick sig ett presentkort på dressman :) Nu sitter jag här och ska precis skriva ett mail om ett jobb som försäljare av jordgubbar.. Inte det roligaste, men det är ett jobb! Och pengar kan man aldrig få för mycket av..

Imorgon är det ju torsdag och valborg och de flesta ska väl ut skulle jag väl tro? Valborg är ju nästan värre än nyår liksom.. Men jag ska ta det lugnt.. Det beror ju mest på att vi har seriematch dagen efter och man måste ju vara seriös! Så vi får fira några dagar efter istället och det passar mej utmärkt. Men även om jag inte ska ut så ska jag umgås med mina underbara flickor och grilla och så, sen om de fortsätter någon annanstans så drar jag mig till Jocke och myser istället. Vad händer för er under valborg egentligen?

-

Dagens outfit:





(dåliga bilder men ny kamera är på g!)

Svart t-shirt, Monki.
Marinblå kjol, Gina.
Sidenband, Gina.
Klocka, ur&penn

Kommentarer
Postat av: Henka

jaså du ska va lugn idag.. :D

2009-04-30 @ 10:34:01
URL: http://carlsbergsoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0