hemma igen

Hej där! Nu är jag äntligen hemma efter en natt i norge. Kom visserligen hem för några timmar sedan men direkt jag kom hem så kom Anna till mej , så vi har suttit och fixat lite med klassfesten imorn och pratat runt med alla. Vi känner oss faktiskt lite som två lärare när vi håller på och tjatar, men vi vill ju inte att någon ska missuppfata oss heller, haha.

Men nu ska jag ta och berätta lite om min norgetripp istället. Vi åkte igår klockan halv sju :O och var i norge runt halv nio och började då städa en lägenhet. Den var inte så grisig som första gången vi städade den, men långt ifrån ren! Efter några timmar var vi klara med den och åkte vidare till en lägenhet i Oslo city och städade den. Sedan duschade vi och gick ner på Karl-Johans gata och shoppade. Köpte mej ett par skor, en t-shirt och en kjol. Vi åt även på en restaurang på Akkers-brygga nere vid havet och just den timmen när vi satt och åt  var det jättevarmt så man kunde sitta ute i linne och käka, underbart! Idag städade vi bara en lägenhet och åkte sedan hem så fort som möjligt. Så jag har faktiskt hunnit njuta lite av det fina vädret idag iaf.



kläderna jag köpte! sött va? :)

-

Ska strax byta om och sedan gå ner och träna. Sedan efter det ska jag till Jocke och sova där. Har ju inte träffat honom sen i tisdags ju :O Känns ganska länge eftersom det har hänt så mycket de senaste dagarna. Sen imorn när jag vaknar så ska jag gå direkt till frisören för att slinga mitt hår ljusare! Ska bli skönt. För denna gången ska jag ha slingor i hela håret så jag hoppas att det mörka sedan förra vintern äntligen försvinner. Men nu har jag ju blivit lite uppskrämd också, tänk om det blir misslyckat? :S Men det blir det nog inte. Men skulle det bli det så ska jag färga det mörkt, det har jag redan bestämt mej för, haha..

Nej nu blev det ett långt inlägg. Ha en fortsatt bra dag! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0