ingen träningslust på morgonen

Det blev tyvärr ingen träning för mej och Jocke nu på morgonen. När klockan ringde så gick jag upp men Jocke sa då att vi skulle ligga kvar och sova istället, och det gjorde inte mej ett dugg. Så det var bara att krypa ner i sängen igen och sova till tio. Skönt de! Har precis duschat nu och ska snart göra mej iordning för att gå till bussen och åka in till skolan. Är inte så sugen på det men är det skola så är det. Jag vet inte vad jag ska ha på mej ikväll heller! Måste nog springa in på någon affär och köpa något. Men det är ju så att när man måste ha något så hittar man inget, typiskt .. Nej nu måste jag kila, jag hör av mej mer efter skolan! Ha det bra så länge, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0