långfredag

Hej! Nu har jag nyss kommit hem från grums. Idag är det ju långfredagen och då är det en tradition här att gå äggpromenaden. Men i år va det faktiskt första gången jag gick den, har alltid varit hos mormor alla anra långfredagar i hela mitt liv. Jag gjorde ju såklart barnfrågorna , tyckte de va i min nivå. Jag fick ju alla rätt också! Jocke fick nästan alla rätt på vuxenfrågorna , men det var bara för att de skickade sms till 118 100 hela tiden! haha , det blev en dyr äggpromenad i år.

Igår var jag ju på föreningsfest i folkets hus också. Det var ju även bandyavslutning och jag kan väl säga att den inte riktigt kom upp i samma nivå som fotbollsavslutningen. Var mycket trevligt med mat, prisutdelning och en trubadur som spelade hela kvällen. Eller ja, han började sent och slutade tidigt och när han slutade så gick alla hem typ. Men det var bara bra att det tog slut tidigt eftersom vi skulle upp på morgonen och så ska jag ju spela match idag också! Bjuder på lite bilder som vi tog igår :)



Förfest hos Ragnarssons!



Min älskling! <3



Emma blev trynad med cocosbollar av självaste kusin Marcus! haha



Josefine va mycket het med påskfjädrar, <3



gayvarning på dessa två!





-

Det var en mycket rolig kväll med mycket dans! Hoppas på fler föreningsfester ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0