nya fotbollsskor

Hej!  Nu har jag precis kommit hem från stan. Åkte in med pappa, Emma och Erik och skulle köpa fotbollskor. Hittade ett par på stadium som det till och med var nedsatt pris på! Det var även de skönaste skorna jag hittade där. Ett par diadora som var perfekta till mina fötter. Och det roligaste var att jag kunde ha storlek 38 på dem ! Tror inte jag har ägt ett par skor som det är storlek 38 på ens :O coolt! Kostade bara 299:- också! Det var samma sak förra året. Hittade ett par assköna puma då som kostade 300:- då med. Det är faktiskt ganska bra att hitta fotbollskor i det priset. Kan ju bero på att jag alltid köper juniorskor , men ändå.




 

Det hände även en ganska äcklig grej när vi va på bergvik också. Vi hade gått in på Hm och så provade jag några bikinis och då gick syrran iväg på toa. Och så skulle vi gå och vänta på henne och då ringer hon och säger att hon har svimmat. Då hade hon inte hunnit till toaletten utan ramlat ihop och svimmat. Som tur var så såg en tjej henne och hjälpte henne till en bänk där hon fick lägga sig. Hon svimmade även utanför apoteket så det kom en och gav henne vatten och torkade svetten ur pannan, för hon var helt sjöblöt! Men nu är det bra med henne iaf, vet inte vad svimmningen berodde på. Kan ju vara för att både hon och jag har lågt blodtryck. Så därför har vi lättare för att svimma. Har också blivit sådär ett antal gånger.. äckligt!

Ska käka nu! Ha det bra , puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0