regnig onsdag

Hej! Håller på att laga lite mat till mej och mina syskon just nu och på matsedeln idag står det chili con carne och ris ! Okej, jag kokar riset och värmer chili con carnen i micron, bättre kock än det blir jag nog aldrig. I skolan idag har vi suttit i grupper och diskuterat om vad vi ska göra under skolforum om två veckor. Och det gick bra. Sedan på eftermiddagen blev det lite härjigt när Jenny åkte till ikea och jag, Sandra och Lina tvättade några dockor! haha nämner inget mer ..

Idag blir det en lugn dag utan pluggande, som jag egentligen måste göra. Men jag orkar inte faktiskt.. Ska dra till grums istället och titta på fotboll när Jocke spelar. Hoppas jag får med mej någon , för jag vill inte stå i det här vädret helt ensam!

Bjuder på dagens outfit:



svarta jeans: ballroom
randigt linne: spanien?
svart väst: HM

-

föresten så har jag betalat min GHD-tång nu också så snart är den min ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0