sista dagen på lovet

Godmorgon! Nu har jag nyss kommit hem från Jocke och jag kan lova er att jag har sovit ut ordentligt nu när det är sista dagen på lovet. Åkte ju till honom igår kväll och grillade , senare kom Nicke och vi tittade på en film som jag somnade till. Var helt utslagen efter att bara sovit tre, fyra timmar i sommarstugan.

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på. Det känns faktiskt som jag ska göra något speciellt men vet inte vad. Men det ska jag ju inte.. Jag vet en sak som jag måste göra, plugga! Fy fan för det.. Men nu ska jag bli klar! Ska skynda mej så att jag kan gå ut och sätta mej i solen och få lite färg, sen är jag sugen på en promenad, eller kanske till och med en springtur? Ja vi får se hur det blir.. Ska plugga nu så hörs vi mer sen. puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0