skolforum imorn

Hej! Nu blir det ett sista inlägg innan jag ska lägga mig och sova. Kände mig lite bättre förut efter att jag hade gått en promenad. Så nu kan jag somna med gott samvete, haha. Imorgon kommer det bli en heldag i tingvallahallarna eftersom det är skolforum där för alla åttor. Så då ska vi stå i en monter och presentera vårt program. Ganska drygt tror jag, men jag har ju klassen där och då kan det inte bli annat än roligt, eller hur ? Tänkte att jag lägger in en bild på morgondagens outfit nu, har ju redan bestämt vad det blir så ;)





skor - HM, Jeans- Diesel, T-shirt- Reklam för vårt program: STIL, HÄLSA & IMAGE!!!

Sov så gott! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0