fotboll

Sådär nu har jag precis kommit hem från grums. Tittade på när Jocke spelade, men tyvärr så förlorade de mot värmskog med 2-3. Väntar på att han ska höra av sig också eftersom han ska sova här och medan jag väntar sitter jag i telefon med min kompis, haha.. Känner mej inte speciellt taggad inför morgondagen då jag börjar klockan ett! Tykcer vi kunde ha börjat direkt på morgonen istället och slutat tidigare istället men det gick ju inte. Som tur är så börjar Jocke också klockan ett så om jag har tur så kan vi ligga och mysa kvar i sängen ett tag på morgonen. Men har jag otur så ska har till gymmet och träna på morgonen. Kanske kan hänga med? Det var smart av mej eftersom jag missar träningen på kvällen eftersom jag ska med Jocke på föreningsfesten. Gud vad bra det blev. Fast det beror på vem han ska dit med, lite pinsamt tycker jag allt att det är med gym. Speciellt när jag är så klen! haha..

Ha det så bra nu! Och så får man väl säga grattis i förskott till färjestad! Tippar på att de vinner. Hejar ju på dem men är tyvärr inte så insatt eftersom jag har missat varenda match de har spelat! Dåligt av mej.. Nej nu ska jag käka något och sedan mysa med Jocke, ha en bra kväll! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0